کتابخانه های دیجیتال علوم اسلامی

نشست علمی کتابخانه های دیجیتالی علوم اسلامی

توسعه همکاری ها و چشم انداز آینده

به مناسبت هفته پژوهش

برگزار می گردد.


به گزارش روابط عمومی پژوهشکده اسلام تمدنی، به مناسبت هفته پژوهش؛ نشست علمی کتابخانه های دیجیتالی علوم اسلامی: توسعه همکاری ها و چشم انداز آینده، به همت اداره کتابخانه و اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با حضور دکتر سیدمهدی طاهری رئیس کتابخانه مرکزی و اسناد دانشگاه علامه طباطبایی به عنوان ارائه دهنده و حجت الاسلام سیدمهدی روحبخش به عنوان دبیر نشست برگزار می گردد.
زمان: چهارشنبه ۴ دی ماه ۱۳۹۸ ساعت ۹ تا ۱۱ صبح
مکان: مشهد، چهارراه خسروی، خیابان آیت الله خزعلی، نبش خیابان آیت الله طبسی، دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، طبقه دو، اتاق جلسات

4 comments on “کتابخانه های دیجیتال علوم اسلامی

  1. محقق گفت:

    کتابخانه دیجیتالی مجموعه ای از امکانات و قابلیت های فناوری اطلاعات و ارتباطات است که پژوهشگر را در دسترسی سریع و دقیق به منابع و مدارک مورد نیاز در تحقیقات کمک کند.

  2. مهتاب گفت:

    سلام بر عزیزان امیدوارم سالی سراسر سرور و سلامت داشته باشید

  3. ارمغان گفت:

    سلام خدا قوت کتابخانه دیجیتالی خوبی دارید که برای ما در منطقه محروم از لحاظ فرهنگی بسیار راهگشاست و خیلی قابل استفاده است الهی خداوند متعال خیر و اجرتان دهد

  4. گالیور گفت:

    این مطالب و نکته های خیلی خوب به ویژه برای وبلاگ های جدید است. اطلاعات کوتاه اما بسیار دقیق … با تشکر از شما برای به اشتراک گذاشتن این موارد و اطلاعات بسیار مفید حتما باید بیشتر مقاله بخوانیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *