Archive for: تیر ۱۳۹۴

سامانه پرداخت حق اشتراک کاربران خارج از کشور

به اطلاع كاربران محترم خارج از کشور پایگاه کتابخانه دیجیتال نور مي‌رساند که از این پس می توانند با خرید و پرداخت آنلاین حق اشتراک از طریق pay pal  اقدام به افزایش اعتبار حساب کاربری خود نموده، از امکانات پایگاه استفاده نمایند.

الف) اشتراک یکساله کاربر فردی

121

ب) اشتراک یکساله کاربران گروهی

131

در ضمن با داشتن کد شارژ نیز می توانید اعتبار حساب کاربری خود را افزایش دهید.

141

در پایان لازم به ذکر است که چنانچه کاربران محترم خارج از کشور امکان خرید و افزایش اعتبار حساب کاربری خود را از طریق موارد مذکور نداشته باشند، می توانند با مدیریت پایگاه به آدرس پست الکترونیک webmaster@noorlib.ir مکاتبه نمایند تا با ارسال شماره تلفن همراه خود، کد شارژ برای آنان ارسال گردد و فقط از امکان مشاهده بدون دانلود پایگاه استفاده نمایند.

کتابخانه موضوعی قرآن

sss=

به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان و ماه نزول قرآن، پایگاه کتابخانه دیجیتال نور وابسته به مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور بزرگترین کتابخانه دیجیتالی قرآن و علوم قرآنی، با بیش از هزار عنوان و در حدود 20۰۰ جلد کتاب با موضوع قرآن و تفسیر و علوم قرآنی را تهیه و عرضه نموده است.

 

نظر به جايگاه والاى قرآن کريم در زندگی مسلمانان و پژوهش هاى دينى و تأثير شگرف آن در رشد و بالندگى جوامع اسلامى و ضمن پاسداشت متون ارزشمند قرآنی، فضاى مناسبى را براى انس بيشتر با کلام وحی و آيات الهى به بهانه بهره ‏مندى روزافزون از درياى بيکران اين کتاب آسمانى در فضای بر خط مجازی فراهم نمودیم.

از اين رو با ایجاد محتوايى غنى و امکاناتى مفيد در مسير تحقیق و پژوهش، مجموعه کتب مرتبط با قرآن و علوم قرآنی و تفسیر و… را در این مجموعه براى پژوهشگران علوم اسلامى و دانش‏ پژوهان قرآنى مهیا ساخته ایم.

متن كامل قرآن و كتاب های ترجمه، فرهنگ‌نامه ها و تفسيرهایی که با روش‌ها و گرایش‌های تفسيری : ادبی، روایی، اجتهادی، قرآن به قرآن، کلامی، عرفانی، فقهی و موضوعی و… در اختیار کاربران قرار گرفته است؛ باشد که در این ماه مبارک ره توشه ای از دریای فیض و رحمت الهی برگیریم.

که مهمترین کتب آن به ترتیب تعداد جلد شامل موارد زیر می باشد :

التفسیر المنیر في العقیدة و الشریعة و المنهج (32 جلد)

التفسیر الکبیر، فخر رازی (32 جلد)

فرهنگ قرآن(33 جلد)

الجدول في إعراب القرآن و صرفه و بیانه مع فوائد نحویة هامة(31 جلد)

تفسیر التحریر و التنویر المعروف بتفسیر ابن عاشور(30 جلد)

جامع البیان فی تفسیر القرآن ، تفسیر طبری(30 جلد)

الفرقان فی تفسیر القرآن بالقرآن و السنه(30 جلد)

امثل البيان لمعارف القرآن(30 جلد)

مناهج البیان فی تفسیر القرآن (30 جلد)

تفسیر المراغی(30 جلد)

‏تفسیر نمونه(27 جلد) ادامه نوشته

اشتراک نقره ای و طلایی

 


پایگاه کتابخانه دیجیتال نور در سال 1385 به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور، در راستای تسهیل و ترویج امر پژوهش و با هدف ایجاد بزرگ ترین کتابخانه تخصصی علوم اسلامی و انسانی پایه ریزی گردید. این پایگاه با در برداشتن حدود 8.000 عنوان در بیش از 15.600 جلد کتاب از منابع قرن اول هجری تا به امروز، و با دارا بودن بیش از 12 میلیون صفحه متنی و تصویری، به گنجینه ای گرانبها و بستری مناسب برای پژوهش و تحقیقات تبدیل شده است.

در راستای تکریم ناشران و پدیدآوران کتاب، که با احترام و سپاس فراوان از كمك‌های صمیمانه صاحبان آثار به مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور در زمينه تأمين محتوای پایگاه اینترنتی نورلایب بوجود آمده است؛ به آگاهي مي‌رساند مركز پس از سال‌ها فعالیت علمی و پژوهشی تخصصی علوم اسلامی و انسانی، و با توجه به استقبال چشم‌گیر جامعه محققان و پژوهشگران از این پایگاه و بنابر تغییر سیاست‌های این مرکز درباره انتفاع صاحبان آثار، بر اين است كه محتوای پایگاه را در برابر پرداخت حق اشتراك عرضه كند تا سهم بسزایی در تولید و ترویج فرهنگ و علوم اسلامی ایفا نماید.

لذا به اطلاع كاربران محترم مي‌رسد اشتراک پایگاه در دو بسته نقره ای و طلایی عرضه می شود:

* بسته نقره ای (بیستهزار تومان + %50  تخفیف =  ده هزار تومان)

  • اشتراک­­ یکساله پایگاه کتابخانه دیجیتال نور
  • دسترسی مشاهده کل محتوای کتاب تا زمان وجود اعتبار
  • اعتبار دانلود محتوای کتاب به صورت  Html تا 200 صفحه یا به صورت PDF تا 2000 صفحه

* بسته طلایی (پنجاه هزار تومان + %50  تخفیف = بیست و پنج هزار تومان)

  • اشتراک­­ یکساله پایگاه کتابخانه دیجیتال نور
  • دسترسی مشاهده کل محتوای کتاب تا زمان وجود اعتبار
  • اعتبار دانلود محتوای کتاب به صورت  Html تا 550 صفحه یا به صورت PDF تا 5500 صفحه

Untitled

– میزان دسترسی کاربران :

کاربران عضو بدون شارژ فقط می توانند در هر روز سه صفحه از سه کتاب را مشاهده نمایند؛ و در صورت تمایل به مشاهده بیشتر صفحات باید اعتبار حساب کاربری خود را پرداخت نماید.

کاربری که به عضویت پایگاه درآمده است و دارای اعتبار حساب کاربری باشد می تواند در مجموع هر روز 3٠٠ صفحه از کتاب های مورد نیاز خود را به مدت یکسال در پایگاه مشاهده نماید و با توجه به اعتبار حساب کاربری خریداری شده، محتوای کتاب های مورد نیاز خود را به صورت  Htmlیا به صورت PDF دانلود نماید.