برگزیده یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

تندیس افتخار یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

تندیس افتخار یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

پایگاه کتابخانه دیجیتال نور در یازدهمین دوره‌ی جشنواره وب و موبایل ایران، برنده تندیس این جشنواره شد.
یازدهمین دوره‌ی جشنواره وب و موبایل ایران با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد. در مراسم اختتامیه این جشنواره که در روز جمعه 26 بهمن 1397 برگزار شد، پایگاه کتابخانه دیجیتال نور(نورلایب)از سوی داوران این جشنواره، به عنوان برگزیده بخش‌ «دین و معارف» انتخاب و موفق به دریافت تندیس این جشنواره شد.
دراین مراسم از پایگاه‌های مجلات تخصصی نور(نورمگز) در بخش «علم و دانش» و پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه‌نت در بخش «دین و معارف» نیز به عنوان برگزیدگان مردمی، تقدیر شد.
جشنواره وب و موبایل ایران از سال ۱۳۹۲ با ادغام دو جشنواره وب ایران و جشنواره نرم‌افزارهای موبایل ایران پدید آمد. این جشنواره هر ساله برگزار می‌شود و هدف آن انتخاب و معرفی برترین سایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل فارسی است.
هم زمان با اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران، هر ساله مجموعه ای از سخنرانی‌ها و کارگاه‌های آموزشی به منظور آموزش و انتقال تجربه در کنار مراسم اهدای تندیس به سایت‌های برتر برگزار می شود. سخنرانان معمولا از میان کارآفرینان برتر کشور انتخاب می شنود که بسیاری برای اولین بار تجربیات خود را در قالب سخنرانی ارایه می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *