اشتراک نقره ای و طلایی

 


پایگاه کتابخانه دیجیتال نور در سال 1385 به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور، در راستای تسهیل و ترویج امر پژوهش و با هدف ایجاد بزرگ ترین کتابخانه تخصصی علوم اسلامی و انسانی پایه ریزی گردید. این پایگاه با در برداشتن حدود 8.000 عنوان در بیش از 15.600 جلد کتاب از منابع قرن اول هجری تا به امروز، و با دارا بودن بیش از 12 میلیون صفحه متنی و تصویری، به گنجینه ای گرانبها و بستری مناسب برای پژوهش و تحقیقات تبدیل شده است.

در راستای تکریم ناشران و پدیدآوران کتاب، که با احترام و سپاس فراوان از كمك‌های صمیمانه صاحبان آثار به مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور در زمينه تأمين محتوای پایگاه اینترنتی نورلایب بوجود آمده است؛ به آگاهي مي‌رساند مركز پس از سال‌ها فعالیت علمی و پژوهشی تخصصی علوم اسلامی و انسانی، و با توجه به استقبال چشم‌گیر جامعه محققان و پژوهشگران از این پایگاه و بنابر تغییر سیاست‌های این مرکز درباره انتفاع صاحبان آثار، بر اين است كه محتوای پایگاه را در برابر پرداخت حق اشتراك عرضه كند تا سهم بسزایی در تولید و ترویج فرهنگ و علوم اسلامی ایفا نماید.

لذا به اطلاع كاربران محترم مي‌رسد اشتراک پایگاه در دو بسته نقره ای و طلایی عرضه می شود:

* بسته نقره ای (بیستهزار تومان + %50  تخفیف =  ده هزار تومان)

  • اشتراک­­ یکساله پایگاه کتابخانه دیجیتال نور
  • دسترسی مشاهده کل محتوای کتاب تا زمان وجود اعتبار
  • اعتبار دانلود محتوای کتاب به صورت  Html تا 200 صفحه یا به صورت PDF تا 2000 صفحه

* بسته طلایی (پنجاه هزار تومان + %50  تخفیف = بیست و پنج هزار تومان)

  • اشتراک­­ یکساله پایگاه کتابخانه دیجیتال نور
  • دسترسی مشاهده کل محتوای کتاب تا زمان وجود اعتبار
  • اعتبار دانلود محتوای کتاب به صورت  Html تا 550 صفحه یا به صورت PDF تا 5500 صفحه

Untitled

– میزان دسترسی کاربران :

کاربران عضو بدون شارژ فقط می توانند در هر روز سه صفحه از سه کتاب را مشاهده نمایند؛ و در صورت تمایل به مشاهده بیشتر صفحات باید اعتبار حساب کاربری خود را پرداخت نماید.

کاربری که به عضویت پایگاه درآمده است و دارای اعتبار حساب کاربری باشد می تواند در مجموع هر روز 3٠٠ صفحه از کتاب های مورد نیاز خود را به مدت یکسال در پایگاه مشاهده نماید و با توجه به اعتبار حساب کاربری خریداری شده، محتوای کتاب های مورد نیاز خود را به صورت  Htmlیا به صورت PDF دانلود نماید.

2 comments on “اشتراک نقره ای و طلایی

  1. من گفت:

    سلام
    یکی از هدفهای طرح راه اندازی کتاب های اینترنتی این بود که تسهیل و تشویق به کتابخوانی بشه.. حالا باعث تاسفه که این بخش رو هم پولی کردن.. ترجیح میدم برم به کتابخونه یا پول بدم و کتاب رو بخرم.. تا ….

  2. ابوالقاسم گفت:

    سلام
    کارت اشتراک یکساله پایگاه کتابخانه دیجیتال نور را یکی دو سال قبل گرفتم اما کد شارژ(کد فعال ساز) آن متشکل از حروف اینگلیسی و اعداد است و من نمیتوم اشتراک یکساله را فعال کنم چون برای فعال سازی باید 16 کاراکتر باشه آنهم تمامش اعداد باشه راه حل چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *