اولین خبرنامه کتابخانه دیجیتال نور آماده ارسال به کاربران کتابخانه دیجیتال نور و پایگاه مجلات تخصصی شد

در فضای وب ارتباط مستمر با کاربران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد کاربران با ثبت نام و با تایید دریافت خبرنامه می توانند از طریق پایگاه نامه های الکتروینک خبری دریافت کنند که این نامه های الکترونیک حاوی اطلاعات و یا اخباری از پایگاه مورد نظر می باشد. ارسال این خبرنامه موجب می شود تا کاربران ارتباط بیشتری با پایگاه و بروز رسانی های انجام شده پیدا کنند. متاسفانه عادتی که غالب پایگاه های ایرانی به آن مبتلا شده اند بسیار دیر به کاربرانمان پاسخ می دهیم. با کاربرانمان کاری نداریم و آنان را در جریان اخرین اتفاقات پایگاه قرار نمی دهیم. و حتی ادبیات و لحن خشکی در پایگاه ها ساری و جاری می باشد.

برای اینکه این فضا را گرم تر کنیم و بتوانیم با کاربران کتابخانه دیجیتال نور ارتباط بر قرار کنیم در نظر داریم تا به صورت متناوب به گونه ای که تبدیل به هرزنامه نشود برای کاربران کتابخانه دیجیتال به صورت مناسبتی خبرنامه با مضمون معرفی کتاب های موجود در پایگاه یا ارزشمندترین کتابها که جدیدا در پایگاه منتشر شده است را به کاربرانمان اطلاع دهیم.

مطمئنا پاسخ دادن به کاربران، تدوین راهنمای مناسب برای پایگاه، راه اندازی همین وبلاگ و خبرنامه می تواند الفت و همدلی خوبی میان پایگاه با کاربران ایجاد نماید. تمام تلاش پایگاه و مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور در خدمت محققان و پژوهشگران می باشد می توانید از به صورت نظرات نیز درخواست ها، سوالات و پیشنهادات خودتان را منعکس نمایید.

از اینجا اولین خبرنامه کتابخانه دیجیتال نور را دانلود نمایید.

 

2 comments on “اولین خبرنامه کتابخانه دیجیتال نور آماده ارسال به کاربران کتابخانه دیجیتال نور و پایگاه مجلات تخصصی شد

  1. کبیری گفت:

    امروز توسط دوستی با این پایگاه آشنا شدم . دستتون درد نکنه و خدا قوت

  2. فرهنگیان گفت:

    سلام و سپاس فراوان از تلاش ها و زحمات بسیجیان جبهه فرهنگی خدا قوتتون بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *