Archive for: مهر ۱۳۹۴

کتابخانه تخصصی ولایت و امامت

112

به مناسبت دهه ولایت و امامت و همزمان با عید سعید غدیر خم، پایگاه کتابخانه دیجیتال نور کتابخانه تخصصی ولایت و امامت را با بیش از 315 عنوان کتاب با محوریت امامت حضرت علی(علیه السلام) و جانشینی پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آاله و سلم) واقعه بزرگ غدیر که در حدود 60۰ جلد کتاب می باشد را تهیه و عرضه نموده است.

کتاب هایی با موضوعاتی همچون احادیث غدیر، زیارت نامه غدیر، اثبات خلافت، جنبه های قرآنی امامت، جنبه های تاریخی غدیر، ادبیات غدیر، فضایل و مناقب اهل بیت پیامبر علیهم السلام، تاریخ تشیع و فرقه های آن، مباحث کلامی و اعتقادی شیعه، و… به راحتی در اختیار محققین و پژوهشگران قرار داده شده است.  لازم به ذکر است که در این پایگاه امکان دسترسی  به متن و تصویر صفحات کتابها وجود دارد.

این پایگاه با بیش از 15 هزار جلد کتاب و با توجه به دارا بودن منابع گسترده تراث و نسخه های فراوان مورد استقبال چشم گیری از سوی مخاطبان داخلی و خارجی قرار گرفته است.

کتابهای موجود در کتابخانه ولایت و امامت شامل عناوینی همچون موارد زیر می باشد :

ترجمه الغدیر ( ۲۲جلد)

الغدير في الكتاب و السنة و الأدب (۱۱جلد)

تکملة الغدیر في الکتاب و السنة و الأدب (۴جلد)

علی و شکوه غدیر خم بر فراز وحی و رسالت در ترجمه ینابیع الموده

پژوهشی در گزارش های الغدیر از تحریف روایات فضایل و مناقب علوی در کتب اهل سنت

فرهنگ غدیر

الغدیر فی التراث الاسلامی

غدیر خم و پاسخ به شبهات از کتب اهل سنت (2جلد)

ادامه نوشته

اشتراک گروهی برای موسسات و مراکز

social=

دانشگاه­ها، ادارات، سازمان­ها، كتابخانه­ ها، شركت­ها، موسسات و ساير مراكز مي­توانند با فراهم آوردن امکان دسترسي برای اساتيد، دانشجويان، مديران، كارشناسان و کارکنان خود به منابع پژوهشی، امكان مطالعه منابع مورد نياز در حوزه هاي تخصصي و عمومي را براي ايشان فراهم نمايند تا مطالعات و پژوهش هاي ايشان با سرعت و سهولت بيشتري انجام شود.

افراد حقيقی می توانند به عضویت پایگاه کتابخانه دیجیتال نور درآمده و با پرداخت حق عضويت از منابع و متون آن استفاده نمايند؛ اما بهترین روش برای کاربران گروهی اجازه دسترسی به منابع پایگاه به کاربران مراکز و موسسات، شيوه دسترسی IP Based می باشد، در این شیوه هزينه اشتراک توسط سازمان متقاضی پرداخت می گردد و کاربران برای استفاده از پایگاه هزینه ای پرداخت نمی نمایند. البته لازم به ذکر است که برای ثبت فعالیت های پژوهشی کاربران آنها نیز حتما باید عضو پایگاه شده تا بتوانند از خدمات آن بهره مند گردند.

برای این منظور مراکز و سازمان ها می توانند به عنوان کاربر گروهی، درخواست عضویت در پایگاه را داشته باشند؛ که در این صورت، سازمان اقدام به فعال کردن حساب کاربری برای تمام کاربران خود می نماید و دیگر نیازی به خرید اعتبار به ازای هر فرد نمی باشد.

چنانچه آدرس IP سیستم شما از طریق سازمان، در پایگاه ثبت شده باشد می توانید پس از ورود به پایگاه در قسمت بالای صفحه، نام سازمان خود را مشاهده نمایید و در صورت دانلود متن یا تصویر کتاب مورد نظرتان، از اعتبار سازمان خود استفاده کنید.aa

براي آگاهي بيش‌تر در اين‌باره و ديگر خدمات مركز، می توانید با پست الکترونیکی info@noorlib.ir با ما در ارتباط باشید، یا در صورت نیاز به تماس تلفنی سؤالات خود را شنبه تا چهارشنبه، ساعت 8 الی 17 با شماره تلفن ٨٨٣٠۵٢٨٩ – ٠٢١ در میان بگذارید.